Den här bloggen är vilande för tillfället…

... men det är VERKLIGEN INTE jag! Klicka gärna in på min andra blogg: Famla Fint där jag håller till för tillfället. Där skriver jag till viss del om saker som händer i mitt liv, men nästan främst om det som händer i mig, i mina tankar. För i mitt lilla huvud är det näst intill jämnt tanketrassel på grund av allt som ständigt far runt där inne kring livets lilla och stora, så det får förstås en ganska så stor plats.
 
Och till dig som är intresserad av recept så finns det en del där också och med tiden kommer det komma betydligt fler. För faktiskt, både mat som är nyttigt för kroppen och mat som är nyttigt för själen, är nödvändigt för att vi ska kunna leva och må bra.
 
Så varmt välkommen. Jag hoppas på att få höra från dig.
 
Kram och lova att ta hand om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

När jag nästan fick kämpa för att min privata blogg inte skulle förvandlas till en bak/matblogg, så tänkte jag att det nog var dags att göra något åt saken. Så här är nu Hallondrömmen - min egen lilla kokbok i cyberrymden.

Matbloggstoppen


Matklubbens Topplista

RSS 2.0